Ik zal me even voorstellen…

image

Hoi allemaal,

Ik ben Chary, 29 jaar en kom uit Rotterdam. Ik ben moeder van drie kids, 2 boys and a babygirl!!

Ik ben een fulltime mom op dit moment.

Ongeveer een anderhalf jaar geleden sprak een kennis continu over  “going natural”, youtubefilmpjes etc. Ik werd steeds nieuwsgieriger en begon zelf ook aan de grootste verslaving, het bekijken van de big chop op youtube. Al gauw stopte ik met relaxen en was het mijn bedoeling om te transitionen. Dit ging redelijk goed en ik vlocht mijn haar twee keer.

Toen ik mijn haar de tweede keer losmaakte, had ik al een uitgroei van ongeveer zes maanden. Ik stond voor de spiegel en dacht; nu eraf met die slierten!! Ik pakte een schaar en knipte mijn haar af tot de uitgroei. Een korte afro bleef er over. Het gevoel wat ik had, kan ik haast niet beschrijven. I feel free!!! I did it!!!
Het was heerlijk (nu nog hoor), één textuur op mijn hoofd. Ik heb nooit spijt gehad van mijn beslissing. Integendeel heb ik veel mensen weten te inspireren met mijn keuze.

Ik hoop jullie te helpen tijdens jullie journey en tips uit te wisselen, want het blijft een kwestie van uitproberen.

Leave a Reply

